Futómű | Vonórúd | Kormány

Hidropneumatikus futómű – kiváló teljesítmény szántóföldön és közúton egyaránt

A hidropneumatikus futómű a rugózott Hitch vonórúddal együtt tökéletes menetkényelmet biztosít. A BPW tengelyek a szériafelszereltséghez tartozó szintszabályozással mindig illeszkednek a terhelésekhez. A különlegesen magas, 3 tonnás támasztó terhelésű Hitch vonórúd a golyós vonószerkezettel (K80) együtt biztosítja a traktor kiváló talajfogását és a gép nyugodt futását. Mivel a rugózás munkahengerei keresztben össze vannak kötve egymással, a gép nem hajlamos a billegésre. A zárt hidraulikarendszer biztosítja, hogy a terhelés eloszlása mindig egyenletes legyen mind a 4 keréken. A lehetséges nyomtávok 2,00 és 2,25 m között vannak, a maximális kerékátmérő pedig 1,95 m lehet.

További nformáció + Kevesebb információ -

Vontatáserősítő

Az UX 11201 Super különösen nehezen járható domboldalakon is remekel: a hidropneumatikus hídrugózás részét képező vontatáserősítővel a függőleges terhelés ideiglenesen 3 tonnáról 4 tonnára növelhető teli tartálynál. Részben töltött gép esetén a támasztó terhelés akár 30 %-kal is növekedik.

  1. 30 %


További nformáció + Kevesebb információ -

SingleTrail passzív kormányzás

Az UX 11201 Super futóműve alapfelszereltségként egy önbeálló hátsó tengellyel van szerelve, ami kedvező menettulajdonságokat biztosít minimális taposási kár mellett. A SingleTrail önbeálló kormányzásnál az első híd fix, a második tengely pedig passzív önbeálló kormányzással irányba tud állni, ami jó menettulajdonságokat eredményez a kerekek „radírozása“ nélkül.

A hátsó hidat tolatáshoz reteszelni kell. Közúti szállításhoz szintén reteszelni kell. Szűk kanyarokban és lassú haladásnál a tengely kireteszelhető.

További nformáció + Kevesebb információ -

DoubleTrail – teljesen automatikus hídkormányzás

Az UX 11201 Super igény szerint elektronikusan vezérelt DoubleTrail féltengelykormányzással is felszerelhető. Mindkét híd elektronikus kényszerkormányzása különösen fontos kapásnövények esetén, mint amilyen a burgonya vagy a répa, mert ezzel kerülhetők el a taposási károk.

Az első híd pontosan a traktor hátsó kerekeinek nyomaiban fut, a második híd a traktor első kerekeinek nyomait követi. Ez a megoldás kiválóan biztosítja a traktor nyomainak követését, mindenekelőtt pedig a kormánymozdulatok nem befolyásolják negatívan a szórókeret működését. Közúti szállításkor az első híd reteszelve van és a rendszer aktívan kormányozza a második hidat.

További nformáció + Kevesebb információ -

További linkek

Itt találhat további információkat a növényvédelmi technológiáról

Felkeltettük érdeklődését?

Adja meg elérhetőségeit*, és jelentkezünk Önnél:
* Elérhetőségeit kizárólag az Ön által megjelölt úton való kapcsolatfelvételre használjuk.