Szervizlinkek áttekintése

Megbízható segítség a napi szinten dinamikusan változó helyzetben!

Az AMAZONE-csoport odafigyel minden szükséges óvintézkedésre, melyek a koronavírus további terjedésének megakadályozását célozzák. Az aktuális helyzetet az ügyvezetés szintén mindig újra értékeljük, és intézkedéseinket, eljárásainkat ehhez igazítjuk.

Ezen óvintézkedések, különösen a védőtávolságok betartása mellett kapcsolattartó partnerei az értékesítés és ügyfélszolgálat területén továbbra is rendelkezésére állnak. Mindazonáltal a személyes kapcsolatokat csökkenteni kell. Mind mi, mind pedig kereskedőink telefonon és e-mail-ben továbbra is változatlanul és korlátozások nélkül állnak rendelkezésére. 

Számolhat az AMAZONE-nal!

Íme, a legfontosabb kapcsolattartó partnerek és szolgáltatási kínálatok, valamint dokumentumok áttekintése:

Kapcsolatok:

Szolgáltatások:

Dokumentumok:

Ezen kívül ügyfélszolgálatunk a SmartSupport bővített kommunikációval és a SmartLearning szervizeszközzel digitális formában szervizpartnereink rendelkezésére áll kezdve a kezelésre vonatkozó kérdésekkel egészen a komplex javításokig. A AMAZONE SmartService 4.0 szolgáltatásával kapcsolatban további információk itt érhetők el:

  • SmartService 4.0


Christian és Dr. Justus Dreyer a vezetőség és a Dreyer család képviseletében.

EGYÜTT leküzdjük ezen nehéz időszakot. Önnek, munkatársainak, kollégáinak és családjaiknak teljes szívből jó egészséget és mindnyájunknak a még ránk váró kihívások sikeres leküzdését kívánjuk.