Új szervezet még erőteljesebb ügyfélközpontúsággal

Az AMAZONE nagy múltra tekinthet vissza. Ügyfeleink elégedettsége mindig is tevékenységünk középpontjában állt. Már 2014-ben megerősítettük ezt a küldetésnyilatkozatunkkal, mellyel egyidejűleg hét, a vállalatunkat különlegessé tevő alapértéket is kidolgoztunk. Ezekre az értékekre mind az ügyfeleink, mind a dolgozóink támaszkodhatnak. Az elmúlt hónapokban gondoskodtunk a jövő felé vezető útról: Termékvonalaink a talajművelés, a vetés, a műtrágyaszórási technológia és a növényvédelem területén még inkább vállalatunk középpontjába kerültek.

Minden termékvonalat tapasztalt termékvonal-felelős irányít. Az új termékvonal-struktúránk különösen még nagyobb ügyfelekhez való közelséget és a vállalat összes együttműködő területének folyamatos bevonását jelenti számunkra. A mezőgazdaság partnereként olyan termékeket és szolgáltatásokat szeretnénk kínálni, melyek optimálisan igazodnak ügyfeleink igényeihez.

report_Titelseite_Leitbild_86,5x68mm_ohne_Text

A jövőben is önálló családi vállalkozás szeretnénk maradni! Ezért a következő évekre ambiciózus célokat tűztünk ki magunk elé, melyek kiegészítik az elveinket és alapvető értékeinket. A célok kitűzése során az az elképzelés vezérelt bennünket, hogy a jövőben a gazdák világszerte az általunk az intelligens növénytermesztéshez kínált innovatív és fenntartható megoldásokra támaszkodjanak. Európában piacvezető vállalat szeretnénk maradni a termékvonalainkkal, és emellett világszerte képviseltetni szeretnénk magunkat minden fontos földművelési régióban. Az aktualizált vezérelveinkkel kapcsolatos legfontosabb információkról prospektust állítottuk össze. Partnereinkkel és dolgozóinkkal közösen minden nap azon dolgozunk, hogy megfeleljünk korunk kihívásainak, valamint továbbnöveljük ügyfeleink elégedettségét.

  1. Ügyfélorientáltság
  2. Csapatorientáltság
  3. Elkötelezettség
  4. Minőség
  5. Innováció
  6. Fenntarthatóság
  7. Folytonosság