Hajtás-menedzsment optimalizált üzemanyag-hatékonysággal
Az 5-ös emissziós szabványnak megfelelő új motor
Az 5-ös emissziós szabványnak megfelelő új motornál az AMAZONE dízeloxidációs katalizátorral és részecskeszűrővel rendelkező kipufogógáz-visszavezetést alkalmaz – ez kíméli a környezetet. A részecskeszűrő az üzemeltetés alatt folyamatosan regenerálódik. Az SCR katalizátor DEF adalék befecskendezés segítségével csökkenti a nitrogén-oxid kibocsájtást. A 20 literes DEF-tartály a 230 literes dízeltartály mellett található. A DEF fogyasztás az üzemanyag-fogyasztás kb. 2,5%-a. Ez azt jelenti, hogy a DEF.tartályt csak 3-4 üzemanyag-utántöltésenként kell feltölteni.
Előnyei:
- Fokozatmentes hidrosztatikus hajtómű 0 és 50 km/h* között
- A legkorszerűbb üzemanyag-gazdálkodás a közúton és a szántóföldön: ECO és POWER üzemmód
- Az igényekhez igazodó, változtatható fordulatszámú hűtőventilátor
- Bevált Deutz technológia, könnyen elérhető szervizhálózattal
A gép központi eleme a motor és a hidrosztatika egysége
6-hengeres Deutz dízelmotor, max. 160 kW (218 LE) teljesítménnyel
- Turbófeltöltő, töltőlevegő-hűtővel
- Közös nyomócsöves befecskendező technológia
- 6,06 literes hengerűrtatalom
- Országspecifikus kivitelek a 3A vagy az 5-ös emissziós szabványnak megfelelően
Az ötletes hűtőrendszer előnyei:
- Igény szerinti fordulatszám-szabályozás
- Alacsony teljesítményen és hűvös időben a ventilátorok akár ki is kapcsolhatnak
- A szennyeződő területen kívülre van elhelyezve balra: Töltőlevegő, hidraulika jobbra: Motor, légkondicionálás
„Az Amazone Pantera lenyűgözött minket a csekély fogyasztásával, alacsony zajszintjével és jó súlyelosztásával, valamint a megfelelő önsúlyával.”
(profi 12/2011)