Hajtás-menedzsment optimalizált üzemanyag-hatékonysággal

Motor_Pantera_4F_d0_kw_IMG_3202_4_d2_170202_rdax_170x141.jpg

Az 5-ös emissziós szabványnak megfelelő új motor

Az 5-ös emissziós szabványnak megfelelő új motornál az AMAZONE dízeloxidációs katalizátorral és részecskeszűrővel rendelkező kipufogógáz-visszavezetést alkalmaz – ez kíméli a környezetet. A részecskeszűrő az üzemeltetés alatt folyamatosan regenerálódik. Az SCR katalizátor DEF adalék befecskendezés segítségével csökkenti a nitrogén-oxid kibocsájtást. A 20 literes DEF-tartály a 230 literes dízeltartály mellett található. A DEF fogyasztás az üzemanyag-fogyasztás kb. 2,5%-a. Ez azt jelenti, hogy a DEF.tartályt csak 3-4 üzemanyag-utántöltésenként kell feltölteni.


Előnyei:

  • Fokozatmentes hidrosztatikus hajtómű 0 és 50 km/h* között
  • A legkorszerűbb üzemanyag-gazdálkodás a közúton és a szántóföldön: ECO és POWER üzemmód
  • Az igényekhez igazodó, változtatható fordulatszámú hűtőventilátor
  • Bevált Deutz technológia, könnyen elérhető szervizhálózattal


A gép központi eleme a motor és a hidrosztatika egysége

6-hengeres Deutz dízelmotor, max. 160 kW (218 LE) teljesítménnyel

  • Turbófeltöltő, töltőlevegő-hűtővel
  • Közös nyomócsöves befecskendező technológia
  • 6,06 literes hengerűrtatalom
  • Országspecifikus kivitelek a 3A vagy az 5-ös emissziós szabványnak megfelelően


Az ötletes hűtőrendszer előnyei:

  • Igény szerinti fordulatszám-szabályozás
  • Alacsony teljesítményen és hűvös időben a ventilátorok akár ki is kapcsolhatnak
  • A szennyeződő területen kívülre van elhelyezve balra: Töltőlevegő, hidraulika jobbra: Motor, légkondicionálás


„Az Amazone Pantera lenyűgözött minket a csekély fogyasztásával, alacsony zajszintjével és jó súlyelosztásával, valamint a megfelelő önsúlyával.”
(profi 12/2011)