Hajtásmenedzsment optimalizált üzemanyag-hatékonysággal
Motor 5-ös károsanyag-kibocsátási besorolással
Az 5-ös károsanyag-kibocsátási besorolású motornál az AMAZONE dízeloxidációs katalizátorral és részecskeszűrővel rendelkező kipufogógáz-visszavezetést alkalmaz – ez kíméli a környezetet. A dízelrészecske-szűrő üzemelés közben folyamatosan regenerálódik. Az SCR-katalizátor dízel kipufogógáz-kezelő folyadék (DEF) befecskendezésével csökkenti a nitrogén-oxidok mennyiségét. A 20 literes DEF-tartály a 290 literes gázolajltartály mellett található. A DEF fogyasztás az üzemanyag-fogyasztás kb. 2,5%-a. Ez azt jelenti, hogy a DEF-tartályt csak 3-4 tankolásonként kell feltölteni.
Előnyei:
- Fokozatmentes hidrosztatikus menethajtás 0 és 50 km/h* közötti sebességgel
- A legkorszerűbb üzemanyag-menedzsment közúton és szántóföldön ECO és POWER üzemmóddal
- Az igényekhez igazodó, szabályzott fordulatszámú hűtőventilátor
- Bevált Deutz technológia, könnyen elérhető szervizhálózattal
* A nemzeti közlekedési szabályokat be kell tartani!
A gép központi eleme a motor és a hidrosztatika egysége
6 hengeres Deutz dízelmotor, max. 160 kW (218 LE) teljesítménnyel
- Turbófeltöltő, töltőlevegő-hűtővel
- Közös nyomócsöves befecskendező technológia
- 6,06 literes hengerűrtatalom
- Országspecifikus kivitelek 3A vagy 5-ös emissziós szabványnak megfelelően
Az ötletes hűtőrendszer előnyei:
- Igény szerinti fordulatszám-szabályozás
- alacsony teljesítménynél és hűvös időben akár le is kapcsolja a ventilátorokat
- Elhelyezés a szennyeződő területen kívül
- balra: Töltőlevegő, hidraulika
- jobbra: Motor, klímaberendezés
„Az Amazone Pantera lenyűgözött minket a csekély fogyasztásával, alacsony zajszintjével és jó súlyelosztásával, valamint a kedvező hasznos teherbírásával.”
(profi 2011/12)