SmartSupport_d0_P1010702

Az AMAZONE egy speciális szoftver révén biztosítja a kibővített
kommunikációt. Ez világszerte a legkülönbözőbb, pl. Android- vagy iOS készülékeken használható. Egy bonyolultabb javítást végző szervizpartner szerviztechnikusa például digitálisan és valós időben összekapcsolódhat az irodai szervizszakemberrel táblagép, okostelefon vagy AR adatszemüveg segítségével. A szervizszakember a szerviztechnikus készülékének kameráján keresztül megtekintheti a javítási területét, és ennek alapján megfelelő utasításokat adhat. Szükség esetén a szerviztechnikus is megnézheti, hogy a szervizszakember mit lát a képernyőn, és annak alapján intézkedést hozhat. Ily módon video-, hang-, kép és szövegfájlok, például jelöléssel ellátott ábrák vagy a hidraulikarajz
kivágott részei is elküldhetők.

A végfelhasználók számára a rendszer ugyanazokat a műszaki lehetőségeket biztosítja a használattal kapcsolatos kérdések
szerviztanácsadóval történő megvitatására.